Gràcia per la independència. Notícies.

Segueix l'activitat de la nostra territorial

Dilluns, 10 de desembre, a la plaça de la Vila

TROBADA DE DILLUNS 10 DE DESEMBRE A LA PLAÇA DE LA VILA DE GRÀCIA Dilluns, 10 de desembre, a la plaça de la Vila Com cada dilluns, persistents en el nostre compromís solidari, ens vam aplegar a la Plaça de la Vila, convocats per Òmnium, l'ANC i els CDR de Gràcia, per...

Xerrada amb Gabriela Serra

CAP AL PROCÉS CONSTITUENT Aquest dimeces, 12 de desembre xerrada als Lluïsos de Gràcia sobre el procés constituent a càrrec de la dirigent i exdiputada de la CUP Gabriela Serra.   Dia: Dimecres, 12 de desembre de 2018 Hora: 19:00h Lloc: Lluïsos de Gràcia Organitza:...

Dilluns, 3 de desembre, a la plaça de la Vila

TROBADA DE DILLUNS 3 DE DESEMBRE A LA PLAÇA DE LA VILA DE GRÀCIA Vila de Gràcia, 2 de desembre de 2018. Amb una assistència per damunt de la mitjana de les darreres convocatòries i amb la plaça ja fosca, la delegació a Gràcia d’Òmnium Cultural, el CDR de Gràcia i l’AT...

Dilluns, 26 de novembre, a la plaça de la Vila

Vila de Gràcia, 26 de novembre de 2018. Com cada dilluns, i ja fa més d'un any, ens vam aplegar a la Plaça de la Vila, convocats per Òmnium, l'ANC i els CDR de Gràcia, per reivindicar la llibertat del presos polítics, el retorn dels exiliats i en suport als...

Autocensura a les aules, vídeo de la taula rodona

TAULA RODONA ALS LLUÏSOS Retransmissió de la taula rodona que s'ha celebrat als Lluïsos de Gràcia el dimecres 21 de novembre amb la participació de: Anna Pascual, professora de geografia i historia a secundària Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill...

Dilluns, 19 de novembre, a la plaça de la Vila

CRÒNICA SOLIDÀRIA A LA PLAÇA DE LA VILA Vila de Gràcia, 19 de novembre de 2018. Esclavitzats en un país on cada vegada podem riure’ns menys de les coses, és paradoxal el bon grat, i en alguns moments fins i tot el bon humor, amb què encarem la realitat que ens ha...

Dilluns, 12 de novembre, a la plaça de la Vila

Amb una assistència dins de la mitjana de les darreres convocatòries, la delegació a Gràcia d’Omnium Cultural, el CDR de Gràcia i l’AT de Gràcia de l’ANC, han organitzat l’acte de cada dilluns en memòria dels presos, exiliats i represaliats polítics. Ha obert l’acte...

Dissabte, 10 de novembre, manifestació a Perpinyà

CRÒNICA DE L'EXPEDICIÓ GRACIENCA A LA DIADA DE LA CATALUNYA NORD Sí, amics. Hem anat a Perpinyà. A tots ens ha fet molta il·lusió. Es celebrava, ni més ni menys, que la Diada de la Catalunya Nord - Correllengua i Commemoració del Tractat del Pirineus, amb una...

Dilluns, 5 de novembre, a la plaça de la Vila

Dilluns dia 5 de novembre ens vam enfrontar a un nou adversari, la pluja, que a quarts de vuit del vespre ens va "castigar" amb un bon xàfec, cosa que devia desmotivar una part dels assistents habituals a la concentració dels dilluns. Tot i així, una bona colla...

Autocar a Perpinyà

RESERVA DE PLACES D'AUTOCAR PEL VIATGE A PERPINYÀ EL DISSABTE 10 DE NOVEMBRE DE 2018 L'ANC Gràcia organitzem l'anada en autocar a Perpinyà el 10 de novembre en motiu de la Diada de la Catalunya Nord. Es tracta d'una festivitat que commemora la signatura del Tractat...

Dilluns, 29 d’octubre, a la plaça de la Vila

CRONICA SOLIDÀRIA A LA PLAÇA DE LA VILA La campana afònica anuncia que són les vuit. Les terrasses, avui, estan ben buides, i és que el fred és punyent, però tot i això nosaltres no afluixem; dia a dia som més, perquè en la mateixa proporció també creix la nostra...

Un any de govern a la presó

CONCENTRACIÓ A LA PRESÓ DE LLEDONERS quest 2 de novembre farà un any que els membres del Govern van ser empresonats. No oblidarem la vostra lluita per aconseguir la República catalana. No ens aturarem! El 2-N, serem a l'acte unitari a Lledoners!. Dia: Divendres, 2 de...

Dilluns, 22 d’octubre, a la plaça de la Vila

Un dilluns més, la plaça de la vila de Gràcia és el punt de trobada enmig de cants i silencis alhora de demanar la llibertat dels presos polítics i el retorn de tots els exiliats. En uns moments de confusió, potser perquè el cansament comença a fer estralls, o perquè...

Dilluns, 15 d’octubre, a la plaça de la Vila

Amb una assistència per damunt de la mitjana de les darreres convocatòries i amb la plaça ja fosca, la delegació a Gràcia d’Omnium Cultural, el CDR de Gràcia i l’AT de Gràcia de l’ANC, han organitzat l’acte de cada dilluns en memòria dels presos, exiliats i...

Xerrada Jurídica

XERRADA A L'ORFEÓ GRACIENC Aquest dimecres 16 d'octubre farem una xerrada sobre afers jurídics que comptarà amb les intervencions de Jordi Domingo, president de la Coordinadora de l'Advocacia de Catalunya i portaveu de la plataforma Constituïm i Dolors Feliu, vocal...

Un any sense els Jordis

UN ANY DE VERGONYA. UN ANY DE DIGNITAT. Aquest dimarts, 16 d'octubre, farà un any que els dos presidents de l'Assemblea Nacional Catalana i d'Òmnium Cultural, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart van ser injustament empresonats. Ens trobarem a la Plaça de Catalunya per a...

Dilluns, 8 d’octubre, a la plaça de la Vila

DILLUNS, 8 D’OCTUBRE DE 2018 Amb una assistència dins de la mitjana de les darreres convocatòries i amb la plaça ja fosca, la delegació a Gràcia d’Òmnium Cultural, el CDR de Gràcia i l’AT de Gràcia de l’ANC, han organitzat l’acte de cada dilluns en memòria dels...

II Jornada de consum responsable

JORNADA DE CONSUM RESPONSABLE PER LA REPÚBLICA El CDR i l'ANC de Gràcia organitzem una fira de Consum Responsable i Sobiranies Quotidianes el proper dissabte dia 6 d'octubre a la plaça de la Vila de Gràcia. Vindran moltes entitats a informar i, fins i tot, a fer el...

Dilluns, 1 d’octubre, a la plaça de la Vila

DILLUNS, 1 D’OCTUBRE DE 2018 Un dilluns més, o potser aquesta vegada no. Ni que sigui pel record, encara present, del que van representar les càrregues policials, ara fa un any, i la defensa, amb el cos i l’ànima per part de molta gent, dels col•legis electorals...

Els dies que vam ser poble, segona sessió. El primer d’octubre.

PRESENTACIÓ DEL DOCUMENTAL «EL PRIMER DIA D’OCTUBRE» Al teatre dels Lluïsos de Gràcia, a la plaça del Nord, i organitzada per aquesta entitat i la AT de Gràcia de l’ANC, va tenir lloc dimecres passat (26 de setembre) la projecció del documental “El primer dia...

Dilluns, 24 de setembre, a la plaça de la Vila

CRÒNICA SOLIDÀRIA A LA PLAÇA DE LA VILA Vila de Gràcia, 24 de setembre de 2018, la Mercè. Són les vuit, el rellotge de la plaça de la vila ronca desagradablement. El silenci entre les cinc-centes persones que avui ens hi congreguem s’hi imposa, només interromput per...

Commemorem el primer d’octubre

HI VAM SER I HI TORNAREM A SER Aquest cap de setmana, 29 i 30 de setembre, es faran diverses commemoracions a les escoles on vam votar i vam guanyar. El diumenge 30, TORNA AL COLE.  Al matí i migdia es faran activitats a les escoles i a les 17:14 arribaran les urnes,...

Els dies que vam ser poble, primera sessió

PRIMERA SESSIÓ DEL CICLE «ELS DIES QUE VAM SER POBLE» Dimecres 19 de setembre va tenir lloc al teatre dels Lluïsos de Gràcia la primera sessió del cicle “Els dies que vam ser poble”, una iniciativa de l’ANC de Gràcia i Lluïsos, amb la col·laboració de La Directa i...

Dilluns, 17 de setembre, a la plaça de la Vila

UNA TROBADA AMB RITME DE RUMBA CATALANA L’Associació de Joves Gitanos de Gràcia es solidaritza amb el presos i exiliats polítics Vila de Gràcia, 17 de setembre de 2018 Diferent, vibrant, engrescadora, alegre, musical. Rumbera. Està clar que la trobada...

Dos dates per recordar: 20 de setembre i primer d’octubre

ELS DIES QUE VAM SER POBLE Projecció de dos documentals al teatre del Lluïsos de Gràcia seguit d'un col·loqui sobre dos dies de la tardor passada: el 20 de setembre i el primer d'octubre. El dimecres 16 de setembre projectarem el documental Jaume Roures que narra els...

11 mesos sense els Jordis

11 MESOS DE PRESÓ, CONCENTRACIÓ AL BORN Diumenge tornarem a denunciar la presó injusta que pateixen Jordi Sànchez i Jordi Cuixart. Farà 11 mesos d'aquesta vergonya internacional Els escriurem cartes per explicar com tirarem endavant el mandat de l’1-O...

Dimarts, 11 de setembre, a la Diagonal, tram 25

CRÒNICA DE LA MANIFESTACIÓ DE L'11 DE SETEMBRE Barcelona, 11 de setembre de 2018 Fa un any ens dèiem, mig enriolats: “la propera Diada la celebrarem a la platja”. Somiàvem en un país independent i en què les reivindicacions ja només serien un record...

Dilluns, 10 de setembre, a la plaça de la Vila

TROBADA DE DILLUNS 10 DE SETEMBRE A LA PLAÇA DE LA VILA DE GRÀCIA Vila de Gràcia, 10 de setembre de 2018 Un dilluns més, a les 20 h, organitzat per ANC Gràcia, Òmnium Gràcia i els CDR'S de Gràcia, la plaça de la vila de Gràcia s'omple per tornar a demanar...

Dilluns, 3 de setembre, a la plaça de la Vila

TROBADA DE DILLUNS 3 DE SETEMBRE A LA PLAÇA DE LA VILA DE GRÀCIA Vila de Gràcia, 3 de setembre de 2018 L’agost ha acabat i sembla que tot hauria de reprendre el curs habitual de cada any. Es nota que encara no han començat les escoles; la plaça és plena a vessar de...

Festa de la república solidària a la plaça Joanic

FESTA DE LA REPÚBLICA SOLIDÀRIA Recta final cap a la diada amb una festa a la plaça Joanic del divendres 31 d'agost al diumenge 2 de setembre, organitzada per l'Associació de Comerciants de la plaça  Joanic i el col·lectiu Birres per la República. Al llarg...

Dilluns, 27 d’agost, a la plaça de la Vila

TROBADA DE DILLUNS 27 D'AGOST A LA PLAÇA DE LA VILA DE GRÀCIA Vila de Gràcia, 27 d'agost de 2018 A les 20h, i a l'antiga plaça d'orient-actual plaça de la Vila de Gràcia- organitzat per l'ANC Gràcia, Òmnium Gràcia i els CDR'S s'ha tornat a fer una...

Dimarts, 21 d’agost, jornada d’activitats a la plaça Joanic

La Festa per la República a la plaça Joanic ha començat avui puntualment i amb força. A dos quarts d'onze una vintena de voluntaris ja havien muntat les dues parades (tres tendals) i havien posat en funcionament la barra del bar. A les 11 ja estava engalanada de groc...

Dilluns, 20 d’agost, a la plaça de la Vila

TROBADA DE DILLUNS 20 D'AGOST A LA PLAÇA DE LA VILA DE GRÀCIA Vila de Gràcia, 20 d'agost de 2018 Avui la celebració de la Festa Major ha condicionat una mica l'acte de la trobada setmanal, que cada dilluns organitzen la delegació a Gràcia d’Òmnium...

Festa major de Gràcia – Activitats de l’ANC

VINE A LA FESTA MAJOR! Com cada any, la nostra territorial organitza les activitats d'una jornada a la plaça Joanic. Enguany serà el dimarts 21 i hem preparat activitats per a tot el dia: Pi i Margall: 19.30-20.00: Assaig de la manifestació de l’onze de setembre Plaça...

Dilluns, 13 d’agost, a la plaça de la Vila

TROBADA DE DILLUNS 13 D'AGOST A LA PLAÇA DE LA VILA DE GRÀCIA Vila de Gràcia, 13 d'agost de 2018 Amb una assistència prou nodrida per l’època de l’any, la delegació a Gràcia d’Òmnium Cultural, el CDR de Gràcia i l’Assemblea Territorial de l’ANC de Gràcia, han...

10 mesos sense els Jordis, acte central a Gràcia

ACTE CENTRAL A LA PLAÇA DE LA VILA Com cada dia 16 recordem els mesos que fa que en Jordi Sànchez i en Jordi Cuixart son injustament empresonats, en un acte organitzat per l'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural. Aquesta vegada l'acte central a...

Dilluns, 6 d’agost, a la plaça de la Vila

TROBADA DE DILLUNS 6 D'AGOST A LA PLAÇA DE LA VILA DE GRÀCIA Vila de Gràcia, 6 d'agost de 2018 Amb una força digna per a l’època de l’any i la onada de calor que encara patim, la delegació a Gràcia d’Òmnium Cultural, el CDR de Gràcia i les Assemblees Territorials de...

Dilluns, 30 de juliol, a la plaça de la Vila

TROBADA DE DILLUNS 30 DE JULIOL A LA PLAÇA DE LA VILA DE GRÀCIA Vila de Gràcia, 30 de juliol de 2018 L’època de l’any, que fa que molts companys siguin de vacances, ha fet baixar força l’assistència. Hem començat amb l’habitual Cant dels Ocells, que ha comptat amb la...

Dimecres per la llibertat, 25 de juliol a la plaça del Nord

JUSTÍCIA I DRETS CIVILS Quarta jornada del cicle Dimecres per la Llibertat a la plaça del Nord. Participen: Laura Mas Vidal, Associació Catalana dels Drets Civils i companya del conseller Joaquim Forn. Olga Arderiu, membre de la Junta Directiva del Col·legi d’Advocats...

Dilluns, 23 de juliol, a la plaça de la Vila

TROBADA DE DILLUNS 23 DE JULIOL A LA PLAÇA DE LA VILA DE GRÀCIA Vila de Gràcia, 23 de juliol de 2018 Avui, malgrat la calor i la època de l’any, que fa que alguns companys estiguin de vacances o estiueig, els companys de la Delegació a Gràcia d’Omnium Cultural, el CDR...